mylifediarie.blogg.se

Här hittar ni Heidi och Alina, två syrror ifrån byhålan Ånge. Vi har två olika liv och helt olika intressen, så en hel del olika inlägg. Så välkommen och läs! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det!

Tiden går fortare än vad man kan tro.

Publicerad 2018-03-07 08:12:39 i Allmänt,

Godmorgon!
Nu var det ett tag sedan jag skrev och det är mycket för att jag har så otroligt många bollar i luften just nu, eller rättare sagt mycket att tänka på. 
Håller på att flytta tillbaka till min lägenhet nu då den är färdig renoverad, så himla skönt att få komma "hem" igen men ändå så sjukt jobbigt att flytta sakerna igen. 
Som vilken annan människa som helst nu så längtar jag till våren och solen, det har varit en så sjukt bra vinter med mycket snö och kanske Till och med lite för mycket snö men nu tycker jag att det är dags för solen och fåglarna att kika fram! Behöver all energi jag kan få ☺️
Ne nu ska jag göra mig iordning för jobb! 

//Heidi~

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela