mylifediarie.blogg.se

Här hittar ni Heidi och Alina, två syrror ifrån byhålan Ånge. Vi har två olika liv och helt olika intressen, så en hel del olika inlägg. Så välkommen och läs! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det!

spanien

Publicerad 2018-03-11 12:03:52 i Allmänt,

Jag fick förfrågan att följa med till spanien och självklart tog jag chansen!
Min vän Elin har flyttat dit så jag och Elvis tog oss en trip till Marbella.
Kan säga som innan att jag är fruktansvärt flygrädd och det är sjukt otäckt. Men det gick bra trots den brutala turbulensen som blev när vi skulle landa i spanien. 
Första kvällen skulle vi gå ut och då var Elins vän med också, rikitgt roligt dock kan det blivit en aning för mycket haha OCH det tråkiga är att det fanns inget dansgolv där vi var. 
 
Vi har vadrat mycket och kollat på allt möjligt, vi gick ungefär 1 mil på en strand som var väldigt fin. Det skulle regna hela veckan enligt vädret, men när vi gick på stranden så blev det så otroligt varm och solen stekte på hela dagen. Jag fick en sjysst bränna på armen, hade en tröja med hål vid axlarna.. mycket fint.. 
Vi åkte till Estapona och kikade, åt och handlade lite.
 
Det var väldigt mysigt och det gjorde inget att det regnade, ogillar solen så det var bara skönt. 
Handlade även med mig lite alkohol, väldigt billigt.
Vi missade en marknad som jag så gäääärna ville gå på, men det var några som var lite sliten sedan dagen innan haha så vi missade den ;)
 
Kommer lite bilder nedan.
 
/ Alina 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela