mylifediarie.blogg.se

Här hittar ni Heidi och Alina, två syrror ifrån byhålan Ånge. Vi har två olika liv och helt olika intressen, så en hel del olika inlägg. Så välkommen och läs! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det!

TISDAGEN DEN 30 JANUARI 2018

Publicerad 2018-01-30 19:57:18 i Alina såklart, Allmänt,

Har tappat det helt, har varit så trött dom senaste dagarna..
 
Jag har jobbat jobbat och jobbat, helt underbart egentligen, kliva upp mella 5-7 varje morgon och få en rutin på dagen, inte för att jag gör så mycket av dagen haha. Men känslan av att vakna och kunna äta frukost i lugn och ro, kolla på något bra på tv och hinna vakna men istället för det är jag den som kastar mig ur sängen sätter på mig kläder och äter frukosten medans jag går på jobbet.. Det är något som kan förstöra dagen, men blir trött och är inte alls vaken när man kommer på jobbet. Så jag uppsattar verkligen dom dagar jag tar mig tid att vakna och varva ned innan jobbet.
 
 
Min fina vän satt sig på tåget idag och ska vidare till spanien!! Hon flyttar alltså dit i några månader.. Helt otroligt, jag är riktigt avundsjuk faktiskt. Jag känner att jag har så fina vänner som vågar ta sitt pick och pack och dra, behöver liksom inte vara en längre tid, men ett tag! Mycket vågade och jag är stolta över dom.
 
 
/ Alina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela