mylifediarie.blogg.se

Här hittar ni Heidi och Alina, två syrror ifrån byhålan Ånge. Vi har två olika liv och helt olika intressen, så en hel del olika inlägg. Så välkommen och läs! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det!

buss och rädsla

Publicerad 2018-01-17 18:02:44 i Allmänt,

Sitter på en ersättningsbuss som har två våningar. Jag har aldrig i mitt liv varit rädd att åkt buss, har gjort det hela mitt liv till skolan. Men nu är jag mer riskmedveten och sitter verkligen och kollar mig runt vad jag skulle göra om bussen välter i 80km. 
Jag har aldrig använt bälte i en buss förutom idag, när jag knäppte på mig det började andra också göra det och jag tycker det är skitviktigt. 

Dessutom så sitter jag på en ersättningsbuss pga ett tåg hade spårat ur på vägen dit jag skulle. 
Önska mig lycka till! Puss

( mer om min resa kommer i mitt nästa inlägg) 
// Alina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela