mylifediarie.blogg.se

Här hittar ni Heidi och Alina, två syrror ifrån byhålan Ånge. Vi har två olika liv och helt olika intressen, så en hel del olika inlägg. Så välkommen och läs! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det!

AVESTA-FAGERSTA-HEDEMORA

Publicerad 2018-01-23 17:08:42 i Allmänt,

Jag tog mig en resa till min bästa Anna, jag har faktiskt inte åkt tåg så långt ensam någongång så det var riktigt kul.
Känslan av att klara sig själv, haha löjligt men sant!
Åkte ifrån Sundsvall till Gävle där kändes det som jag ville bara tågluffa hela mitt liv, bara dra och ha det jävligt bra, magiskt och sedan vidare till Avesta, där Anna hämtade mig.
 
Har för det mesta tagit det lungt, träffat Annas fina vän Amanda som jag umgåtts med dom dagarna Anna jobbade, ritkigt fin familj med en söt lite son också! 
Det var ritkigt mysigt och jag tyckte det var skönt att komma hemifrån, det behövde jag. 
Vi åkte till närmaste Mcdonalds och åt, det låg så mycket som i Hedemora, dääär var det så fint och mysigt. Husen inne i stan eller vad man ska säga det låg väldigt nära varandra och under varje lägenhet så var det ett företag, en mysig klädaffär eller typ en resturang! HUR mysigt som helst alltså. Men vet inte riktigt vart jag vill bosätta mig än, men det kommer väl så småningom ;) Har mina planer! Men det får jag återkomma med.
 
Men är så stolt över Anna som lämnade alla hon kände och flyttade så långt ifrån, starkare människa känner jag nog inte. Jag önskade jag också vågade att bara dra, men det kommer nog så småning om!
 
 
/ Alina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela