mylifediarie.blogg.se

Här hittar ni Heidi och Alina, två syrror ifrån byhålan Ånge. Vi har två olika liv och helt olika intressen, så en hel del olika inlägg. Så välkommen och läs! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det!

SÖNDAGEN DEN 4 FEB

Publicerad 2018-02-04 17:31:49 i Alina såklart, Allmänt,

Satt mig precis ner vid mitt köksbord, tänkte börja göra saker lite annorlunda gemfört med innan, jag har alltid suttit vid datorn i soffan i sängen men tycker inte det är så ergonomiskt i längden haha.
 
Igår jobbade jag 12 timmar, och var verkligen slutkörd när jag kom hem så jag slog på en serie och somnade i soffan, vaknade klockan 3 inatt och la mig i sängen. 
Klev upp ungefär vid tio idag, eller snarare låg kvar i sängen och tittade på en serie jag kände att jag var värd det efter det långa passet igår och att jag jobbat hela veckan. Sedan fick jag mig en överaskning det var bara att klä på sig och göra iordning fika för att ta det lugnt i skogen men fika och fint sällskap. 
Nu håller jag på att göra potatis och purjolökssoppa som jag aldrig gjort förut så får se hur det går, kan ju inte bli så äckligt? eller? kan man misslyckas med en enkel soppa? Återstå och se.
Blir garanterat en tidig kväll om jag känner mig själv rätt. 
 
HJÄLP!
Tips på vad man kan göra på helgerna?
Såklart kan man göra mycket, men när det är kallt är det inte sådär supermysigt att vara ute och härja i snön haha. 
Här där jag bor finns inte så mycket man kan göra om man inte ha bra fantasi ( vilket jag inte har )
 
 
Kom gärna med förslag det uppskattas mycket!
 
/ Alina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela