mylifediarie.blogg.se

Här hittar ni Heidi och Alina, två syrror ifrån byhålan Ånge. Vi har två olika liv och helt olika intressen, så en hel del olika inlägg. Så välkommen och läs! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det!

Julafton

Publicerad 2017-12-25 14:14:38 i Alina såklart,

Firade som sagt jul i nyland med min kusin tova och hennes pojkvän och min faster och hennes man. 
Var och hälsade på min andra kusin Emilie och hennes sambo och barn, sedan var klockan så mycket så det var bara att göra sig i ordning till Kalle Anka, har inte haft någon riktigt julkänsla och vi åt klart maten på knappt tio minuter efter allt var serverat haha.. Sedan öppnade vi julklappar och sedan kollade vi på Tomten är far till alla barnen, vilket är den mest stökiga film jag någosnin kollat på, hoppas verkligen inget barn är med om det där i verkligeheten haha... 
 
Nu har jag nyss ätit frukost och ska göra oss i ordning och förmodligen åka till min andra faster Linda, som bor en bit bort med sin sambo. Kan bli trevligt.
Har inte ritkigt bestämt mig om jag åker hem i morgon eller idag, men vill inte åka när det är mörkt för har lite halvtaskiga lysen på bilen, så FÖRMODLIGEN så åker jag i morgon på dagen. 
 
Här kommer lite bilder ifrån julfirandet! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ibland blir det lite "bråk" på julafton haha
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-12-26 09:28:38

Vilka fina flickor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela