mylifediarie.blogg.se

Här hittar ni Heidi och Alina, två syrror ifrån byhålan Ånge. Vi har två olika liv och helt olika intressen, så en hel del olika inlägg. Så välkommen och läs! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det!

Julafton 24 December

Publicerad 2017-12-24 11:15:01 i Alina såklart,

Igår packade jag ihop mina grejer och for ifrån sundsvall till Nyland, till mina kusiner och faster. 
Vi hade uppesittarkväll hos sebastian och där var det full rulle på barnen, 3 små småttingar. Idag är det julafton och jag har ingen julkänsla alls, kanske blir så när man blir "äldre" 
 
Ikväll ska jag hålla igång med kameran så bilderna kommer in i kväll! 
 
Ni får ha en fantastisk jul allihopa pussss
// Alina 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela