mylifediarie.blogg.se

Här hittar ni Heidi och Alina, två syrror ifrån byhålan Ånge. Vi har två olika liv och helt olika intressen, så en hel del olika inlägg. Så välkommen och läs! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det!

ÄNTLIGEN PÅ BÄTTRINGSVÄGEN.

Publicerad 2014-04-02 22:36:53 i Allmänt,

Nu kan jag äääntligen säga att jag mår riktigt bra, som jag inte gjort på ett tag. 
Skolan går lite utför, men jag ska ta tag i det nu, imorgon kliver jag upp klockan fem. Imorse så skulle jag och niklas kliva upp vid sju gjorde vi det? nej såklart inte. jag stängde såklart av alarmet och la mig och sov igen haha, men det är inte så konstigt när man ligger så mysigt.
Nu sitter jag och pluggar på ett prov som jag ska ha på idrotten, enda chansen att få ett E i idrott, så det är lika bra att jag fixar det nu :) 
Bloggen har legat på avstånd ett tag nu och jag kan inte lova att det ska bli bättre heller ;) Kan ju alltid hoppas!
 
// Alina 

Kommentarer

Postat av: Dog Carrier Backpack

Publicerad 2020-03-18 11:39:29

Thank you for sharing such a blog!
Best regards,
Thomassen Schneider

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela